REKRUTACJA 2025/2026
ZAPISY NA ROK SZKOLNY 2025/2026
Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 14 im. gen. broni Stanisława Maczka w Lubinie informuje, że w dniach od 3 marca 2025r. godz. 8.00 do 17 marca 2025r. godz. 15.00 prowadzone będą zapisy do klasy I na rok szkolny 2025/2026.
Rekrutacja na rok szkolny 2025/2026 odbywa się przy pomocy systemu elektronicznego na stronie www.lubin.podstawowe.vnabor.pl , następnie wypełniony dokument należy wydrukować i złożyć w formie papierowej w sekretariacie szkoły obwodowej w terminie od 3 marca 2025 r. od godz. 8.00 do 17 marca 2025 r. do godz. 15.00.
Do rekrutacji przystępują dzieci urodzone w 2018 roku (siedmiolatki) oraz 6-latki rocznik 2019 pod warunkiem, że korzystały z wychowania przedszkolnego w roku poprzedzającym rok szkolny, w którym ma rozpocząć naukę w szkole (do wniosku proszę dołączyć zaświadczenie z przedszkola o realizacji przez dziecko rocznego przygotowania przedszkolnego lub opinię Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej).
Przy składaniu wniosku w formie papierowej należy posiadać (do wglądu) odpis aktu urodzenia dziecka, dowód osobisty rodzica lub prawnego opiekuna lub inny dokument potwierdzający nr PESEL dziecka. Prosimy także dostarczyć 1 zdjęcie dziecka do legitymacji szkolnej.
Do obwodu Szkoły Podstawowej Nr 14 im. gen. broni S. Maczka w Lubinie należą ulice:
Kamienna, Juliana Tuwima, Aleksandra Fredry, Marii Konopnickiej, Cypriana Kamila Norwida, Władysława Reymonta, Miedziana, Jarosława Iwaszkiewicza, Juliusza Słowackiego, Adama Asnyka, Elizy Orzeszkowej, Stefana Kisielewskiego, Polna, Marii Pawlikowskiej-Jasnorzewskiej, Stefana Żeromskiego, Hutnicza od nr 24, Jana Pawła II 9, 11, 13, 15.
Zapisy dzieci do klasy pierwszej zamieszkałych poza obwodem naszej szkoły w roku szkolnym 2025/2026:
Składanie wniosków dzieci zamieszkałych poza obwodem naszej szkoły odbędzie się w terminie od 3 marca 2025 r. od godz. 8.00 do 17 marca 2025 r. do godz. 15.00 w formie elektronicznej na stronie: www.lubin.podstawowe.vnabor.pl, następnie wypełniony wniosek dla dziecka spoza obwodu w formie elektronicznej należy wydrukować i złożyć w formie papierowej w sekretariacie szkoły wybranej jako pierwsza. Do wniosku należy dołączyć oświadczenia potwierdzające spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym do klasy pierwszej na rok szkolny 2025/2026. Uwaga! W systemie komputerowym należy wybrać odpowiedni wniosek: dzieci spoza obwodu.
Kryteria brane pod uwagę podczas rekrutacji dzieci spoza obwodu to:
-rodzeństwo kandydata uczęszcza do Szkoły Podstawowej Nr 14 w Lubinie (proszę wypełnić i wydrukować do wniosku oświadczenie),
-rodzice lub opiekunowie prawni pracują na terenie Gminy Miejskiej Lubin (proszę wypełnić i wydrukować do wniosku oświadczenie),
-krewni mieszkają w obwodzie Szkoły Podstawowej Nr 14 w Lubinie będą pomagać w opiece nad kandydatem do klasy pierwszej (proszę wypełnić i wydrukować do wniosku oświadczenie).
Dzieci spoza obwodu przyjmowane są na wniosek rodziców, po uzyskaniu zgody Dyrektora Szkoły, jeżeli dysponuje on wolnymi miejscami po przeprowadzeniu rekrutacji dzieci z obwodu. Maksymalnie można wybrać trzy placówki, ale wniosek należy złożyć w szkole pierwszego wyboru.
Jeżeli dziecko nie dostanie się do żadnej z wybranych szkół, automatycznie zostanie zapisane do swojej szkoły obwodowej.
Terminy związane z rekrutacją do klasy I Szkoły Podstawowej Nr 14 w Lubinie
· 03.03.2025r. – 17.03.2025r. – złożenie przez rodziców szkole obwodowej, zgłoszenia dziecka zamieszkałego w obwodzie szkoły, złożenie przez rodziców kandydata zamieszkałego poza obwodem, wniosku o przyjęcie do szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym
· do 21.03.2025r. – weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkoły podstawowej
· 26.03.2025r. godz. 15.00 – podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych
· 27.03.2025r. godz. 8.00 do 03.04.2025r. godz. 15.00 – potwierdzenie przez rodziców kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia (dotyczy dzieci spoza obwodu)
· 04.04.2025r. godz. 15.00 – podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych
Terminy w postępowaniu uzupełniającym: 17.04.2025r. – 29.08.2025r.
Dokumenty do pobrania:
-Oświadczenie dotyczące zamieszkania krewnych
Oświadczenie dotyczące miejsca zamieszkania
-Oświadczenie dotyczące miejsca pracy
Oświadczenie dotyczące miejsca pracy
-Oświadczenie dotyczące rodzeństwa kandydata
Oświadczenie dotyczące rodzeństwa kandydata
-Potwierdzenie woli uczęszczania do kl. I szkoły podstawowej
-Karta zgłoszenia dziecka do świetlicy
-Wniosek „BILET+” (odpowiednio gmina, miasto)
-Indywidualna karta wywiadu środowiskowego dla pielęgniarki szkolnej