REKRUTACJA 2025/2026

ZAPISY NA ROK SZKOLNY 2025/2026

Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 14 im. gen. broni Stanisława Maczka w Lubinie informuje, że w dniach od 3 marca 2025r. godz. 8.00 do 17 marca 2025r. godz. 15.00 prowadzone będą zapisy do klasy I na rok szkolny 2025/2026.

Rekrutacja na rok szkolny 2025/2026 odbywa się przy pomocy systemu elektronicznego na stronie www.lubin.podstawowe.vnabor.pl , następnie wypełniony dokument należy wydrukować i złożyć w formie papierowej w sekretariacie szkoły obwodowej w terminie od 3 marca 2025 r. od godz. 8.00 do 17 marca 2025 r. do godz. 15.00.

Do rekrutacji przystępują dzieci urodzone w 2018 roku (siedmiolatki) oraz 6-latki rocznik 2019 pod warunkiem, że korzystały z wychowania przedszkolnego w roku poprzedzającym rok szkolny, w którym ma rozpocząć naukę w szkole (do wniosku proszę dołączyć zaświadczenie z przedszkola o realizacji przez dziecko rocznego przygotowania przedszkolnego lub opinię Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej).

Przy składaniu wniosku w formie papierowej należy posiadać (do wglądu) odpis aktu urodzenia dziecka, dowód osobisty rodzica lub prawnego opiekuna lub inny dokument potwierdzający nr PESEL dziecka. Prosimy także dostarczyć 1 zdjęcie dziecka do legitymacji szkolnej.

Do obwodu Szkoły Podstawowej Nr 14 im. gen. broni S. Maczka w Lubinie należą ulice:

Kamienna, Juliana Tuwima, Aleksandra Fredry, Marii Konopnickiej, Cypriana Kamila Norwida, Władysława Reymonta, Miedziana, Jarosława Iwaszkiewicza, Juliusza Słowackiego, Adama Asnyka, Elizy Orzeszkowej, Stefana Kisielewskiego, Polna, Marii Pawlikowskiej-Jasnorzewskiej, Stefana Żeromskiego, Hutnicza od nr 24, Jana Pawła II 9, 11, 13, 15.

Zapisy dzieci do klasy pierwszej zamieszkałych poza obwodem naszej szkoły w roku szkolnym 2025/2026:

Składanie wniosków dzieci zamieszkałych poza obwodem naszej szkoły odbędzie się w terminie od 3 marca 2025 r. od godz. 8.00 do 17 marca 2025 r. do godz. 15.00 w formie elektronicznej na stronie: www.lubin.podstawowe.vnabor.pl, następnie wypełniony wniosek dla dziecka spoza obwodu w formie elektronicznej należy wydrukować i złożyć w formie papierowej w sekretariacie szkoły wybranej jako pierwsza. Do wniosku należy dołączyć oświadczenia potwierdzające spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym do klasy pierwszej na rok szkolny 2025/2026. Uwaga! W systemie komputerowym należy wybrać odpowiedni wniosek: dzieci spoza obwodu.

Kryteria brane pod uwagę podczas rekrutacji dzieci spoza obwodu to:

-rodzeństwo kandydata uczęszcza do Szkoły Podstawowej Nr 14 w Lubinie (proszę wypełnić i wydrukować do wniosku oświadczenie),

-rodzice lub opiekunowie prawni pracują na terenie Gminy Miejskiej Lubin (proszę wypełnić i wydrukować do wniosku oświadczenie),

-krewni mieszkają w obwodzie Szkoły Podstawowej Nr 14 w Lubinie będą pomagać w opiece nad kandydatem do klasy pierwszej (proszę wypełnić i wydrukować do wniosku oświadczenie).

Dzieci spoza obwodu przyjmowane są na wniosek rodziców, po uzyskaniu zgody Dyrektora Szkoły, jeżeli dysponuje on wolnymi miejscami po przeprowadzeniu rekrutacji dzieci z obwodu. Maksymalnie można wybrać trzy placówki, ale wniosek należy złożyć w szkole pierwszego wyboru.

Jeżeli dziecko nie dostanie się do żadnej z wybranych szkół, automatycznie zostanie zapisane do swojej szkoły obwodowej.

Terminy związane z rekrutacją do klasy I Szkoły Podstawowej Nr 14 w Lubinie

· 03.03.2025r. – 17.03.2025r. – złożenie przez rodziców szkole obwodowej, zgłoszenia dziecka zamieszkałego w obwodzie szkoły, złożenie przez rodziców kandydata zamieszkałego poza obwodem, wniosku o przyjęcie do szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym

· do 21.03.2025r. – weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkoły podstawowej

· 26.03.2025r. godz. 15.00 – podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych

· 27.03.2025r. godz. 8.00 do 03.04.2025r. godz. 15.00 – potwierdzenie przez rodziców kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia (dotyczy dzieci spoza obwodu)

· 04.04.2025r. godz. 15.00 – podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych

Terminy w postępowaniu uzupełniającym: 17.04.2025r. – 29.08.2025r.

Dokumenty do pobrania:

-Oświadczenie dotyczące zamieszkania krewnych

Oświadczenie dotyczące miejsca zamieszkania

-Oświadczenie dotyczące miejsca pracy

Oświadczenie dotyczące miejsca pracy

-Oświadczenie dotyczące rodzeństwa kandydata

Oświadczenie dotyczące rodzeństwa kandydata

-Potwierdzenie woli uczęszczania do kl. I szkoły podstawowej

2025_potwierdzenie_woli_SP-1

-Karta zgłoszenia dziecka do świetlicy

Karta-zapisu-do-swietlicy(1)

-Wniosek „BILET+” (odpowiednio gmina, miasto)

Wniosek Bilet+ miasto-2

Wniosek Bilet+ gmina-2

-Indywidualna karta wywiadu środowiskowego dla pielęgniarki szkolnej

Indywidualna karta wywiadu środowiskowego-2

Przejdź do treści